dimecres, 16 de febrer del 2011

Quebrantahuesos 2010

Deixo aquest vídeo de YouTube per anar fent boca , la veritat es que quan veig aquestes imatges , ja voldria que estesem a 18 de juny, es veritat que vam patir pro l'experiència val la pena.
Per molt que teu expliquen mai pots arribar a imaginar les sensacions que tens jo recomano a tot aquell cicloturiste  mitjanament preparat que un cop, al menys intentes ferla, no importa el temps si no les sensacions , gaudir d'un recorregut espectacular .

El meu bon amic German sempre em deia ec as de venir a fer la QBH i jo sempre li deia esta boig o que , i realment no estava boig. El que estava era preparat per aguantar una marxa de les característiques  de la QBH.
Ara soc jo el que encoratjo a companys a fer aquesta marxa i enguany a diferencia de l'any passat, que German hem va  animar durant el recorregut i va  venir a rebrens a l'arribada,  la podrem fer junts ...... be si m'espera.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada