diumenge, 3 d’abril del 2011

Sou uns cracs companys

Avui bon entreno, 155km. I 2100m de desnivell hem fet la volta de la marxa Terres de l'Ebre hem sortit a les 8 dels 4 camins i avui hem portat cotxe de suport, Balta i Paulino, gràcies ens heu anat de conya no ens a fet falta aigua.
Hem sortit Toni , German, Ramos, Xiol, Pere ,Ricard, Narcís ,josep, Carlos, Quique, Pablo i jo hem rodat junts a una mitja de 27 km/h als ports de la Fatarella, coll ventos i som s'ha estirat lo grup i hem arrivat a Tortosa a les 14'20 i la veritat ens ha fet falta pujar a mig Cami, però ja en teníem prou.
Companys esteu fets tots uns cracs, esteu a un bon nivell.
He d'agrair al meu amic German que mai deixa a ningú sol i avui pujant a la Fatarella ha fet que jo que m'havia despenjat tornes a empalmar al pilot i sempre esta per ajudar als que anem menys.
En fi , avui he tingut molt bones sensacions he anat prou be i cada dia em noto millor, bons entrenos de cara a la QBH.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada