diumenge, 6 de febrer del 2011

 Aquestes son los uniques fotos que vaig poder fer ahir, despres  no vaig tenir ni temps niganes de fer res que no fos pedalar.

Avui diumenge a estat un altre ritme si mes no em sentia i molt les cames  Toni em va dir dema estirarem cames i si , si que les hem estirat jo no mles podia estirar mes em fotien un mal d'ahir........ pero be em fet tota la volta em parat a Prat de Compte a fer una cocacola .
i despres cap a casa una dutxa i a dinar que avui toca dinar amb els amics, em dinat per a dos o tres dies , jo sempre dic el mateix quan anem a casa Cesar a Alfara no ens caldria menjar en varios dies de les calories que ens fotem, pero be , sort que es de quan en quan i per acabar-ho de rematar farem un cremat que va be pels constipats.
Si he de ser sincer per mi aquestos son els moments millors d'anar en bicicleta , el poder compartir amb els amics un bon dinar i xarrar del  que ens agrada i jo tinc la sort de tenir molt bons amics .





Aquest a estat el cap de semana el proper tenim cursa social en linea que organitzem la penya ciclista Baix Ebre, a la  cursa correra gent de les terres de L'ebre en concret  6 Pere, Claudio; Oscar, Sevastia, Jordi i Xavi  Fores  aquest ultim forma part de la meva grupeta la que anem a la QBH desde aqui et desitjo sort Xavi que la necesitaras.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada