diumenge, 6 de febrer del 2011

ragas: Entrenament quebrantahuesos 4-2-2011/ 5-2-2011

Be realment podriem dir que la sortida de dissabte va estar al nivell de bons rodadors, tal com vaig  publicar vam sortir de tortosa  a les 9 del mati  una grupeta de 22 en ganes de fer km. ...i tan si en ytenien de ganes, la veritat es que per a mi a estat un entreno de PM es veritat que he anat tot el mati al maxim de les meves posibilitats pero es aquest punt el que et posa al puesto, en companys de ruta com Toni Vericat, Jordi Ramos, Hector, Oscar piñol, Xavi giner, Marcel..........be els podria nomenar a tots pero es igual en dir que tots estan molt forts i de tant en tant aguantaven per a que els que anavem una mica tocats puguesem recuperar............Be tal com he dit al comensament un molt bon entreno....per a mi al meys.
Tortosa-Amposta -La Rapita- Alcanar fins aqui amb una mitja de 34km/h, pujant al Remei es va estirar el grup degut a la diferiencia de nivells i jo com sempre al peloton de cola pero vaig arrivar a uuldecona en ganes de seguir, pujant a la Senia es va pujar a un ritme bo que va fer que tot el grup pujes compacte ( Toni marcava el ritme i aixo es notava). fins aqui vam baixar la mitja a 26Km/h, ara be arribats a la Senia semblava que ens haguesen fotut una injeccio d'EPO perque es va baixar pujant la mitja a 32km/h habent puntes de 55km. bastan continues. Be vaig arrivar a cas en mal de cames pero he recuperat i vui hem sortit amb el gru cicloturista de Tortosa hem pujat a prat de Compte i prou be tot i que em sentia les cames.
Bona señal aixo vol dir que mlloro segons diu el meu amic Toni.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada